بیانیه حمید حاجی اسمعیلی اردکانی خطاب به مردم شریف اردکان

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

باسمه تعالی

یا ایها الذین آمنوا قوا انفسکم و اهلیکم نارا( سوره مبارکه تحریم ، آیه ی ششم)

         مردم عزیز و همیشه در صحنه ی اردکان

   با سلام و تحیت و تشکر فراوان به خاطر مشارکت بالا و سرنوشت ساز در عرصه حماسه ی سیاسی و قدردانی از عزیزانی که در این مدت زحمات زیادی را برای برگزاری انتخابات پر شکوه متحمل شده انده ، چند نکته ای را برای اشاره عرض می کنم که : عاقلان را اشارتی کافیست.

1-      خداوند بزرگ را شاکرم که به من توفیق داد تا در عرصه حماسه سیاسی نقشی متفاوت ایفا کنم و در خلق آن بیش از پیش سهیم باشم.

2-       از تمام عزیزانی که با رای و همت خود مرا یاری کرده اند ، تشکر می کنم و به خصوص کمال امتنان را از اعضای بی ریا و دوست داشتنی ستادم ابراز می دارم.

3-      موج تخریب ها و تهمت ها علیه این جانب  به عنوان نامزد شوراها ، در میان نامزد های حاضر ، قطعا بی نظیر بود . از پیامک گرفته تا تهدید جانی ، از حذف اقلام تبلیغاتی بنده گرفته تا پرتاب بمب صوتی در منزل اینجانب ، از موج تخریب لفظی گرفته تا موج تخریب فیزیکی .از کارشکنی در برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور همه نامزد ها تا برگزاری جلسه بدون مجوز سایر نامزدها.

این جانب با استعانت از خداوند متعال همه ی کسانی را که در این راه تلاش کرده اند ، عفو می کنم و از تهمت ها به خداوند قادر متعال پناه می برم و انتظار دارم تا با رفتار منطقی و توام با آرامش ، با منتخبین مردم همکاری و اندکی عقلانیت و اعتدال در امور جاری شود .  در این مدت تهمت هایی از سوی همه ، به بنده زده شد که لازم می دانم لااقل به دو مورد آنها اشاره کنم .

اولین مورد ، تهمت دروغ بودن مدارک و سوابق اینجانب بوده است که بسیار ناروا  و دور از انصاف و مخالف احترام به تلاش گران عرصه ی علم و فرهنگ است. مدارک اینجانب کاملا حقیقی   است و بخشی از آن در سایت بنده موجود است که به تدریج به روز خواهد شد.در ضمن هنگامی که در روز آخر به سبب تحریک برخی عزیزان ، برای ارائه مدارک به فرمانداری مراجعه کردم ، وظیفه ام را انجام داده ام. این حقیر به خداوند متعال از این همه بد اخلاقی شکایت می کنم و اورا وکیل خود می دانم که نعم الوکیل است.

از سوی دیگر موج تهمت ها در مورد خط سیاسی این جانب مطرح بوده که باید بگویم همیشه سعی کرده ام به تعادل رفتار کنم  و نه افراط و تفریط ، حضور در سازمان ملل در زمان دولت سید محمد خاتمی یک امر طبیعی و به خاطر تلاش این جانب در عرصه ی مجازی بود و دولتی هم که رسما مسدول اجرایی کشور است را باید همه قبول داشته باشند چرا که حکم تنفیذ رهبری معظم را دارد. کمک به چنین دولتی از وظایف ماست نه آن که خدای نکرده به قول برخی از دوستان ، مصداق رانت خواری و امثال این ها  باشد.  از سوی دیگر چگونه ممکن است همین فرد به دولت مستقر ناسزا گوید  و ضد آن باشد ؟ در کجای عمر من توهینی به این دولت شنیده اند و یا مرگی را از دهان من ؟!

در تمام دوران دولت خاتمی ، معتدل بوده ام و پس از آن نیز هرگز از دایره ی اعتدال خارج نشده ام اما سیاست بازی را هم همواره نفی کرده ام آن هم به خصوص در عرصه ی شورای شهر.

این گفته بدان معنا نیست که بنده مخالف فلان دولت یا جریانی هستم هرکدام از گروه ها و جریان ها ،  نکات مثبت و منفی ای دارند که باید با هم دیده شوند. نکته ای که نماینده محترم مردم در مجلس نیز مورد تاکید قرار داده و افراد دامن زننده رااز این امر بر حذر داشته است.

4-      اقدام حقوقی علیه تخریب ها را حق خود می دانم و در این  راستا به قانون  توسل می جویم اما آن جا که پای مصالح شهر در میان است ، از حق خود می گذرم که الحق الاوسع الشیاء فی التواصف و اضیقها فی التناصف.

5-      در پایان بار دیگر از همه ی تلاش گران عرصه ی این جهاد  مقدس تشکر می کنم و آمادگی کامل خود را برای در اختیار گذاشتن تجربیات و مطالعات خود در مورد شورا اعلام می دارم.

و الی ا…. عاقبه الامور

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

نامزد چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر اردکان

92/3/26

دسته‌ها: اسلایدروزنوشت

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

5 دیدگاه

باجناق وسطي! · 18/06/2013 در 9:04 ق.ظ

سلام برادر
پناه ميبرم به خداازشرشيطان رانده شده و اغواگران آن خبيث،كه به خاطر جاه و مال از هيچ كار منفوري كوتاهي نمي كنندوبه شما توصيه صبر ميكنم اميدوارم كه خداوند هرچه زودتر دستشان را رو كند.وخودت را به خاطر ناسپاسي كساني كه فرق شيشه والماس را نميدانند ناراحت نكن.توفيقات هرچه بيشترشما را از درگاه خداوند خواستارم

باجناق وسطي! · 18/06/2013 در 9:06 ق.ظ

سلام برادر
پناه ميبرم به خداازشرشيطان رانده شده و اغواگران آن خبيث،كه به خاطر جاه و مال از هيچ كار منفوري كوتاهي نمي كنندوبه شما توصيه صبر ميكنم اميدوارم كه خداوند هرچه زودتر دستشان را رو كند.وخودت را به خاطر ناسپاسي كساني كه فرق شيشه والماس را نميدانند ناراحت نكن.توفيقات هرچه بيشترشما را از درگاه خداوند خواستارم.
برادر كوچك شما،محمدرضا فرشيدفرد

    حمید حاجی اسمعیلی اردکانی · 18/06/2013 در 2:26 ب.ظ

    باسمه تعالی
    سلام بر برادر عزیزم
    ممنونم از شما
    واقعا التماس دعا.

محمدرضا · 20/06/2013 در 11:56 ق.ظ

بابا محمدرضا فرشيد فر خيلي مخلصيم (از طرف جك )

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی · 17/07/2013 در 2:14 ق.ظ

9000

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *