بهارمان را تنها نگذاریم!

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

باسمه تعالی

 دی ماه است . «مسیح» علیه السلام می آید تا مژده ی مسیحا نفسی را  به ارمغان آورد این در حالی است که  تازه، «نهضت سواد آموزی» شکل گرفته است تا از دیدگاه معمار مدبر انقلاب ، هم آموزش رشد کند و هم پرورش و با مدد آموزش برای پرورش انسان هایی مسیحایی تلاش  شود . انسان هایی که تا نهم دی فرا می رسد و دشمنان  برای  انقلاب آگاهانه شان خطری می آفرینند ،  به پا می خیرند و «سواد» را معنایی نو  می بخشند. سوادی که تنها نوشتن وخواندن نیست.  دیگران بی خودانه بر طبل  روشنفکری نکوبند، انقلاب، برای سواد آموزی ،مراتبی را در نظر گرفته و از نظریه ی جهانی «هفت سواد لازم بشری» فراتر رفته است. بگذریم….

سال نوی مسیحی آغاز شده تا با مسیحایی نو ، به دیدار« قیام نوزدهم دی» رویم ، قیامی از قم ، یعنی همان عش آل محمد صلی الله علیه و آله و شهر خون و قیام و شهادت «میرزا تقی خان» را به سوگ نشینیم که ایرانی اسلامی و آباد می خواست. مردی که سه ماهه با فیض قدسیش، «مسیحا نفسی» کرد و مشمول عنایات حضرت خامس علیه السلام شد.خامسی که فدا شده است تا منتقم خونش با مسیحای مریم علیهم السلام بیاید و جهان را اصلاحی اساسی کند. اصلاحی که وامدار تلاش های بزرگ بانویی چون زینب سلام الله علیها است تا با پرستاری همه جانبه از کربلای خامس علیه السلام ، نهضت را به انجام رساند. این در حالی است که مسیحای دوران ما یعنی خمینی کبیر در همان روز ، «شورای انقلاب» را تشکیل داده است و دیو دوران را فراری داده تا لااقل انتقام خون بزرگ مردانی چون «نواب، طهماسبی ، واحدی ها و ذوالقدر» را طلب کند، «غزه» ی مظلوم را فرایاد آورد و به «فاطمه» سلام الله علیها رسد . آنجا که نخستین مدافع حریم مسیحایی «مهدی» صاحب الزمان عجل الله فرجه الشریف است.

می بینید! بوی حسین علیه السلام می آید تا مهدی  عجل الله تعالی فرجه الشریف فرا رسد. خامس از ما حرکت می خواهد و جهاد، جهادی بزرگ با نفس و جهادی ارزشمند  درعرصه ی فکری و فرهنگی و اگر دست داد جهادی اصغر با بذل جان! چه قدر آماده ایم؟ اصلا چه کرده ایم؟

 اکنون زمستان است . اما بوی بهار می آید! بهاری که زمستان را  به پایان برد تا برای حسین علیه السلام گام بردارد!  یاران ! امروز ،بهار زخمی است اما پر امید  برای رسیدن به مسیحای جانها ،  او را یاری کنیم، نگذاریم عده ای ناجوانمردانه- او را انگلیسی لقب دهند ،  اصلا خود را محروم نکنیم. در یک کلام :  بهارمان را تنها نگذاریم!

این چنین باد.

دسته‌ها: روزنوشت

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *