بوی نفوذ!

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

آبان ماه ، همیشه  برای ما سراسر خاطره و نگاه متفاوت است خصوصا اکنون که سیزدهمین روز آن نشان شده است! نشانی که استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان خوار برای ما کشیده آن هم با ترامپی که چهره ی واقعی ایالات متحده را به خوبی نشان داده است! چه صحنه ی شگفت انگیزی ! کفر با تمام خدم و حشم آمده تا ندای اسلام ناب را خفه کند. فقط ندای اسلام ناب را نه اسلام ناب را که آن تنها به دست منتقم خون حسین علیهما السلام میسر است.

 چه خبر است؟ بوی« نفوذ» می آید از صحنه ای که توسط نگهبان بیدار و مظلوم انقلاب ، به «جنگ احزاب» تشبیه شده است . نفوذی های داخلی و خارجی سخت مشغول تلاش اند و «جنگ روانی» و در پرتو آن «جنگ اقتصادی» به راه! در این میان عده ای ،گویی تصمیم گرفته اند هیچ تصمیمی نگیرند و مراکز تصمیم سازی به بیابانی راکد بدل شده است! بوی «کاپیتالیسیون» در عرصه های مختلف استشمام می شود ، «قاضی طباطبایی» ها به مذبح محراب می روند و «شهادت» حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله ، نام «رحلت» به خود می گیرد!

برخی مشکلات قدیمی و برخی جدیدند اما همه و همه کار استکبار جهانی است حتی جایی که تربیت ملت برای مسائل مهمی چون «اقتصاد مقاومتی» و «اصلاح الگوی مصرف»  ناقص و کم جان است. شاید بتوان استکبار  در وجود انسان ها را نیز همین سرکشی در مورد تربیت صحیح دانست که آن نیز بخشی از استکبار جهانی است!

«تسخیر لانه» ها لازم است اما با شناخت نفوذی ها و این می تواند با اصلاح« فرهنگ عمومی» تا حد زیادی پیش رود و با اصلاح جان ها و قلب ها به انجام رسد ، باید هجرتی نو  با الهام از هجرت نبوی آغاز شود  تا سرانجام امامت ولی زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تکمیل شود و «وحدت» و یک پارچگی معنا یابد.

 در این میان مردم اردکان  – مانند گذشته-می توانند پیشتاز باشند و بیش از پیش امام مظلومشان را یاری کنند آن هم با شناخت پدیده ی نفوذ و تسخیر نفوذگاه های فکری و غیر فکری ،  با هجرتی جدید که بخشی از آن در انتخابی صحیح شکل می گیرد  و برخی با فعال تر شدن در مقابل گسل های اجتماعی پیش رو .

سخن گفتن از «مصداق» در این مجال که نیازمند همگرایی هرچه بیشتریم ، اصلا جایز نیست اما معتقدیم از همین متن نسبتا پیچیده هم می توان حجت را تمام کرد چرا که به قول این سخن طلایی شاعر : عاقلان را يک اشارت بس بود ! یا حق

دسته‌ها: نگاه

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

1 دیدگاه

حسن · 11/11/2018 در 2:08 ب.ظ

نفوذ مال یک دقیقه اش هست!

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *