نامه ی سرگشاده ی جوانان اردکانی به دادستان کل کشور

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

باسمه تعالی
حضرت حجه الاسلام و المسلمین منتظری
دادستان محترم کل کشور
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما و تشکر از مجموعه ی نظام و دست گاه های امنیتی کشور در فیلترینگ جاسوس خانه ی تله گرام و فحشا خانه ی اینستاگرام ، خواهشمندیم به دلایل زیر همچنان این بد افزارها را در فیلتر نگاه داشته و فضای فکری و فرهنگی و امنیتی جامعه را از شر آن ها مصون دارید تا با رشد پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی و ایجاد شبکه ی ملی اطلاعات گام مهمی در عدم خروج ارز از کشور و عدم کمک به دشمن درجه ی یک بشریت یعنی صهیونیزم جهانی و اشتغال زایی صحیح و درست جوانان فارغ التحصیل در این رشته و …. برداریم.
الف: خروج بسیار بالای اطلاعات ارزشمند و طبقه بندی شده ی مردمان نجیب این سرزمین و شیعیان حضرت مولا علیه السلام و سوء استفاده هایی مانند فتنه ی اخیر و فتنه های آینده ی مشابه توسط دستگاه های استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و در جهت نفوذ فردی و شبکه ای آن هم با توجه به رمز گذاری کردن اطلاعات که خلاف قانون است.
ب: سود بسیار بالا از فروش پهنای باند اینترنت وارداتی کشور و فروش اطلاعات ذی قیمت فردی و گروهی ایرانیان
ج: از میان رفتن استقلال کشور در عرصه ی مجازی و موجبات ایجاد وابستگی و ذلت برای ملت بزرگ ایران
د: ترویج فساد ، محتوای نامناسب مجرمانه و ضد امنیتی و فساد جوانان و نسل آینده و اتلاف وقت بسیار از این آینده سازان و رواج اعتیاد شدید اینترنتی که امری غیر شرعی و غیر قانونی و غیر انسانی است.
ه: موج سواری و شایعه پراکنی دشمن توسط این ابزار برای غلبه بر افکار عمومی و ایجاد تردید و نامیدی نسبت به نظام
و: جلوگیری از اشتغال صحیح و امن هزاران جوان تحصیل کرده ی مستعد و جلوگیری از رشد خلاقیت ها و شعار « ما می توانیم » در این عرصه.
با تشکر
جمعی از جوانان انقلابی اردکان
#نشر_حداکثری


حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *