اردکان مهدوی عجل الله تعالی فرجه الشریف

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

باسمه تعالی

و باز هم تاسوعا و عاشورا ، اما این بار مهر، بوی حسین  علیه السلام می دهد . حسینی که بزرگ معلم انسانیت  است . معلمی جهانی که روز جهانی آن را- علی رغم شناخت اندک از حجت پنجم-  امسال در سیزدهمین روز مهر گرامی می داریم ! معلمانی چون کلاهدورز، نامجو، فلاحی و جهان آرا!  آری! معلم فقط آن کسی نیست که در استخدام آموزش و پرورش است بلکه معلم آن کسی که علم را با عشق در می آمیزد و انسان را  علاوه بر متفکر بودن ، متعقل می کند ، نیز هست این حاصل تلاش معلم است که عاقل می سازد تا با آن جهانی عاشق شود و این گونه است که حسین علیه السلام جهانی می شود و بوی ظهور می آید.

اردکانی ها! بوی ظهور می آید و این حق شماست که در مسیر این نسیم دل انگیز قرار گیرید و دل به بزرگ معلم بشریت دهید تا یوسف زهرا سلام اله علیهما نظری  دیگر به دیار عالمان و فرزانگان بیاندازد و اردکانی مهدوی عجل اله تعالی فرجه بیافریند.اردکانی که باز مثل گذشته بوی ایمان همه جانبه دهد و ظالمان در آن خوار باشند و مظلومان پر افتخار، اردکانی مقتدر و با فرهنگ که جهاد کبیر را سر اوحه ی خود قرار دهد و با منکران و منافقان به مبارزه بر خیزد، لقمه ها را طیب سازد و خبره ها را به خط.

عزیزان ! ما ظهور را با عاشورا پیوند می زنیم چون باور داریم که آن مبارک اتفاق آخر الزمانی، قریب است گرچه عده ای آن را بعید می دانند و  این حسینیه های پاک هستند که سرنوشت مردمان اردکان عزیز را تعیین می کند. این تریبون مفتخر است تا این مهم را فریاد زند و اردکانی مهدوی را شاهد باشد. اتفاقی که با رویش های سبز نوجوانان این دیار امید بخش تر شده است  و روز به روز  بر نور عزیز آن اضافه می شود. اتفاقی که بنیاد ظلم را بر می کند و دیار علمای بزرگی چون فاضل ها و فکورها و حایری ها را به عطر بقیه اله خوش بو می سازد. مولانا! ادرکنا. یا حق

دسته‌ها: روزنوشت

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *