سرنوشت اردیبهشت

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

و اما اردیبهشت امسال که از مبعث پیامبر خاتم صلی ا… علیه و آله آغاز می شود و به نیمه ی شعبان می رسد.پایانی متفاوت دارد پایانی که با یاد فردوسی و خیام همراه است اما این سرنوشت اردیبهشت امسالمان نیست! چرا که روز بیست و نهم باز هم حماسه ای دیگر رقم می خورد . حماسه ای که سرنوشت اردیبهشت را مشخص می سازد تا اردکان عزیز شورایی بهتر داشته باشد و ایران عزیز رییس جمهوری متعالی تر.

 علاوه بر آن که مشارکت در این امر الهی و ملی بسیار مهم و ضامن ثبات خود ماست، انتخاب افرادی کاردان و متخصص نیز از اولویت هاست . افرادی که از مردم و برای مردم باشند و متعهدانه تخصص خویش را به کار گیرند. تفاوت نمی کند که انتخاب از جنس مطهری رحمه ا… علیه باشد یا از جنس علی اکبر علیه السلام. مهم آن است که انتخابمان متعالی باشد، متعالی چون سجاد علیه السلام یا چون عباس علیه السلام و یا چون حسین علیه السلام یعنی خون خدا.

در یک کلام باید گفت که شیوه ها متفاوت می شود اما هدف ها یکی است.هدفی که سرنوشت اردیبهشت را به نیکویی رقم می زند و نتیجه به خواست الهی به سود شهر و کشور خواهد بود.، هدفی که جهان را چون از مظاهر قدرت اوست می خواهد و سر انجام ، هدفی که بوی یار غایب می دهد برای سرنوشت عالی پر امیدمان. این چنین باد.

دسته‌ها: انتخاباتنگاه

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *