الهام تاریخ

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

باسمه تعالی

 دی ماهی دیگر و این بار چند حادثه ی عبرت آمیز که توالی آنها درس هایی مهم می دهد . ولادت حضرت مسیح علیه السلام را که می گذرانیم به روزی می رسیم که مسیحا دمی بود در کالبد جمهوری اسلامی یعنی مدافع انقلاب اسلامی  و پایانی بود بر شرارت های فتنه گران در نهم دی.

روزی که بصیرت ملت انقلابی ما بیش از پیش آشکار شد . بصیرتی که اگر در عصر ناصری سامان داده می شد  هر گز قتل امیر کبیر را در بیستم دی ماه شاهد نبودیم. قتل خدمت و صلابت و اقتدار و حضور یک ایرانی مسلمان  و در ادامه  بیست و هفتم این ماه برجام به اجرا در آمد . پیمانی که تقریبا یک طرفه ماند و بد عهدی دشمن نابکار را نشان داد و البته تدبیر رهبری عظیم الشان انقلاب را که  این بار بصیرت را سامان داد. اکنون به خاطر این بدعهدی بار دیگر نوباوگان ما نیز آمریکا و استکبار جهانی را  شناختند.

 دیگر تاریخ چگونه به ما الهام کند؟ چطور بیاموزد که به دشمن بد عهد نباید اعتنا کرد؟  با چه زبانی ما را مخاطب دهد که ای مردم مسلمان ایران و ای خلق مومن اردکان  نیک بنگرید.  نیک بنگرید و این موارد را در هر منطقه تعمیم دهید. ببینید چه کسانی روی پای خود هستند و مطیع فرمان رهبر بصیر و چه کسانی حرف ها و  اعمالی مخالف می گویند و عمل می کنند و به بیگانگان چشم طمع دارند. پس فقط نیک بنگرید. یا حق

دسته‌ها: مقالهنگاه

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *