بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت روز جهانی قدس

منتشرشده توسط حمید حاجی اسمعیلی اردکانی در تاریخ

 

بسم الله القصم الجبارین

37 سال از ابتکار و طراحی هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره)، در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس می‌گذرد. فرصتی بی‌نظیر که هم‌آوایی، وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل را در پی داشته است، تا آنجا که امروز آزادی قدس شریف به مثابه آرمانی مشترک برای آحاد مسلمانان عالم شده است.

به مدد الهی، در طول این سالهاٰ دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، دفاع ازمظلوم و تاختن بر ظالم که گفتمان غالب انقلاب اسلامی است، چنان هراسی و وحشتی را در سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم بین‌المللی فراهم ساخته است…

که دیوانه‌وار دست به راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و فتنه‌های تروریستی درسرزمین‌های اسلامی زده است.

گرچه گروه‌های تروریستی تکفیری با حمایتهای خبیثانه آل سعود و همپیمانانش، به دنبال تامین امنیت برای رژیم صهیونیستی هستند اما هر روزشاهد تقویت جریان مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در جای جای ممالک اسلامی هستیم، و ظرفیت عظیم و جدید ضدصهیونیستی پیش آمده در سرزمین مظلوم یمن از آن جمله است.

قدرت گفتمان انقلاب اسلامی تا آنجایی رسیده است که قدرتهای بزرگ مادی عالم را واداشته تا زبان تکریم بگشایند و در مقابل خواسته‌های به حق ملت سرافزار ایران، سر تعظیم فرود آورند و نبرد دیپلماتیک برای درهم شکستن تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی غربی‌ها و احقاق حقوق هسته‌ای این ملت ازجمله است.

در همه اعصار و به ویژه در چند ده اخیر، آنچه در عرصه داخلی و بین‌المللی پیروزی و نصرت را برای ملتهای مسلمان به دنبال داشته است، چیزی جز مقاومت نبود. این اکسیر مقاومت بود که پوزه زیاده خواهان را به خاک مالیده است.

مقاومت، رؤیای تشکیل “خاورمیانه بزرگ” و “اسرائیل از نیل تا فرات” را به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل کرده و منجر به تقویت اراده تحقق آرمان آزادی قدس شریف و تشکیل “فلسطین از بحر تا نهر” شده است.

جنبش دانش‌آموزی شهرستان اردکان  با پیروی از راه نورانی اسلام ناب محمدی، تبعیت از آرمان‌های امام راحل عظیم الشان ره، و منویات نایب برحقش امام خامنه‌ای، و با سلاح دانش و ایمان، روز به روز خود را برای تحقق آرمان‌ها و نقش‌آفرینی موثر در احیای تمدن بزرگ اسلامی مجهزتر می‌کند.

ما اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس، از آحاد مردم انقلابی  اردکان و ایران اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی سراسری روزجهانی قدس دعوت می‌کنیم. باشد که باردیگر با فریادهای”مرگ بر آمریکا” و”مرگ بر اسراییل”که از حنجره آحاد این ملت غیور بر می‌آید، خواب را بر چشمان مستکبرین عالم حرام کنیم.

دسته‌ها: اخبارروزنوشت

حمید حاجی اسمعیلی اردکانی

من معلم و اندکی طلبه ام .....

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *